smartmind, 5 adımda müşterilerine yol gösteren veri stratejisi danışmanlığı sağlar. Büyük verilerinizden mantıklı sonuçlar elde etmek için harekete geçin. Verileriniz arasındaki ilişkileri tespit edin.
İster veri bilimi projenize yeni başlamış olun, ister Yapay Zeka destekli çözümleri uygulamış olun, Smartmind, yatırımınızdan en iyi şekilde yararlanmanıza yardımcı olabilir. Veri bilimciler, büyük veri mühendisleri ve tasarımcılardan oluşan çapraz fonksiyonlu ekibimiz, sizin için veri stratejisi danışmanlığı sunacak ve verilerinizi ve iş değeri için en son teknolojileri kullanmanıza yardımcı olacaktır.
Bilginin değerini bilmek, rakiplerin önüne geçmek için kritik öneme sahiptir. Veri bir işletmenin varlığı ve bilgi sermayesidir; verinin elde edilmesini ve büyümesini desteklemek için etkin altyapı ve yönetim süreçlerine sahip olmayan işletmeler yeni fırsatları kaçırabilirler. Uzun vadeli Veri Stratejisi planlaması, çevik ve öngörülemeyen gelecekteki iş fırsatları için insanları, süreçleri ve teknolojileri hazırlamaya yardımcı olacaktır.
Veri bilimi ve büyük veri analitiğinde daha önce hiç deneyimi olmayan şirketler, yeni teknolojileri ve yeni eğilimleri anlamakta ve yeni bir proje için doğru teknolojileri seçmekte zorlanmaktadırlar.
Deneyimli ekibimiz sayesinde, projelerinizde gereksiz yatırımlardan uzak kalırsınız, yanlış platformlara ve yeteneklere yatırım yapmazsınız.
Uzmanlarımız ile, mevcut iş ve teknik hedeflerinizi destekleyecek ve gelecekte değişime ayak uyduracak esnek bir veri platformu kurarsınız. Tüm süreçlerde teknik ve iş ekiplerinizle işbirliği içinde çalışılır.
Bu hizmetin nihai amacı, bir kuruluştaki Ana Veri Yönetimi, Büyük Veri Analitiği ve İş Zekası uygulamalarının etkinleştirilmesini destekleyecek bir veri stratejisi yol haritası tanımlamaktır.
Kurumsal veri stratejisi, bir şirketin verileri nasıl toplayacağı, saklayacağı, yöneteceği, paylaşacağı ve kullanacağı konusundaki vizyonudur. Bir veri stratejisi spesifik ve uygulanabilir olmalıdır, değişen şartlara göre kolayca adapte edilebilmelidir.
Bir veri stratejisinin nasıl ve ne zaman uygulanacağını bilmek çoğu zaman verinin kendisi kadar önemlidir. Günümüz şirket yöneticilerinin güçlü ve veri odaklı bir işletme oluşturmak için her zamankinden daha hazırlıklı olmaları gerekir.
Unutulmamalıdır ki veri stratejisi geliştirmek ve veriyi anlamak işin sadece yarısıdır. Başarılı bir veri stratejisi, satış ekibinize bir grafik, tablo veya pasta grafik çıktısı vermekten çok daha fazlasını ifade eder. Elde edilen verinin, stratejiye uyumlu bir şekilde en iyi sonuçları vermesi için ne zaman ve nasıl uygulanacağı konusunda dikkatli olunmasını gerektirir. Bu sayede veriler, opsiyonel bir değer olarak kullanılmaktan ziyade büyük resmin görülmesini sağlar.
Uygulama aşamasına geçerken yapılacak ilk şey, veri stratejinizin arkasında hangi iş sonucunun elde edilmek istendiğinin doğru bir şekilde belirlenmesidir.
Smartmind olarak, 5 adım metodolojisiyle, işin kilit noktalarını, insan gücünü, kök sebepleri, veri ve proses güçlüklerini analiz edip inceleyeceğiz. Bu bilgiler ışığında stratejik fırsatları ve çözümleri belirleyeceğiz.